Wednesday, August 20, 2008

Jangan Ambil Golongan Peliwat Sebagai Ahli Parlimen Anda!

Kepada Pengundi Permatang Pauh, jangan pilih pemimpin mereka ini sebagai Ahli Parlimen anda. Inilah golongan peliwat yang enggan mengaku mereka melakukan perbuatan jijik tersebut. Aksi berikut adalah buktinya. Pengikut yang baik terzahir dari kepimpinan berakhlak. Adakah ini yang cuba diajar kepada anak bangsa kita 10 tahun lagi, andai mereka terus dibiarkan BERKUASA?

1 comment:

  1. Aku benci PADA PKR.....sama seperti USTAZ AZIZI HJ ABDULLAH benci "BADAN SAJA PAS-BAJU KEADILAN".
    PAS dah sampai masa kena matang.Rakyat akan meluat dengan DAKYAH POLITIK seperti itu.Fikir cara nak maju bukan fikir cara nak menghentam orang.Cuba masuk blog sahabat saya orang kuat PAS http://sanggahtoksago.blogspot.com/
    Dia lebih matang dari anda.
    Anda dah lupa pada Amanat Tuan Guru Hadi Awang.Jangan selalu berlajar melupakan sejarah.Cuba baiki diri dan lebih RASIOANAL dari UMNO.Fikir guna anugerah Allah jangan guna perasaan Syaitan.
    PAS kena lebih adil dari UMNO.Sebagai contoh di MASJID PADANG SERAI ATAU MASJID Sungai Seluang,Kenapa dari zaman UMNO hingga kini zaman PAS di papan kenyataan asyik poster PAS aja.Apakah masjid itu milik orang PAS aja.PAS adalah parti ISLAM tapi orang PAS bukan semuanya ISLAM.
    Harap PAS bagi ADIL seperti yang dianjurkan oleh ISLAM.

    Mendoakan PAS terus memerintah KEDAH....amin

    anak murid ustaz azizihjabdullah

    ReplyDelete